längs gatorna på söder och öster

Hittade lite bilder från när jag var i stockholm förra året med webbtidningen k-ramp , vi skulle på lilla journalistpriset där vi var nominerade till bästa webbtidning!

Vi åkte minibuss och vi var sju elever och två lärare. Emma och Ica blev förpassade till baksätet medans jag själv satt i mitten.



Dagen efter prisutdelningen (där vi inofficiellt kom på andra plats) så bar det iväg på shopping runt hela stockholm. Mest i alla tusen H&M , och jag som förgäves försökte få in mina kompisar på min förra praktikplats Beyond Retro. Kul hade vi iallafall när vi klev in på Buttericks och tog på oss skojiga masker.



Blev vi hungriga gick vi till ett underbart kafé på drottninggatan jag tyvärr inte minns namnet på. Där smaskade vi i oss hejdlöst mycket ananas och tzatsiki i väntan på maten, jag åt en fetaostfoccacia. På bilden ser vi Emmelie som äter en berömda ananasen.



Det är snart ett år igen sen jag var i Stockholm. Jag besöker den staden alldeles för sällan, men förhoppningsvis kommer det bli ändring på det nu när jag flyttar till Norrköping snart!

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0