Inga former alls, ingenting, artificiellt

Hej kompisar!
Ledsen att jag inte bloggat på ett par dagar, jag har haft fullt upp med flytten och diverse saker t.ex. att spela donkey kong i flera timmar.
Men imorgon bär det av till Norrköping för första flyttlasset. Jag är sjukt nervös inför det. Kommer lägenheten vara liten? Kommer min rumskompis vara konstig? Det är typ tusen frågor som far igenom mitt huvud.

Och jag kan inte undvika att tänka tillbaka på saker jag har gjort under våren, och saker jag kommer minnas med hela hjärtat.
Tänker visa en bild från Tro, Hopp & Skola som jag var på i april. Bilden gör mig alldeles varm i hjärtat och den är tagen av den underbart fina Amanda Ekelyck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0